niedziela, 24 lutego 2013

Recenzja produktów firmy Kupiec, cz. I



W piątek, z samego rana (czyli po 9, jeśli nie muszę iść do pracy :P) zawitał do nas kurier z paczką! Paczka nie byle jaka, bo z produktami firmy Kupiec. Nie raz już miałam okazję spróbować ich płatków, ryżu, czy wafli, mam też swoich ulubieńców :). Wiem, że produkty te są naturalne, wysokiej jakości i po prostu... smaczne :). Dlatego paczka sprawiła mi ogromną przyjemność! W paczce znalazły się:
  • ryż pełnoziarnisty parboiled naturalny
  • kasza gryczana prażona
  • kaszka kuskus
  • kasza jęczmienna pęczak
  • fasola Piękny Jaś tyczny
  • wafle ryżowe wieloziarniste Slim
  • wafle ryżowe naturalne
  • otręby pszenne
  • płatki owsiane błyskawiczne
  • płatki ryżowe błyskawiczne
  • Coś na ząb owsianka malinowo- żurawinowa
  • podpłomyki delikatesowe z cukrem
 Od razu rozpoczęłam testowanie! Przy okazji, odkryłam, że na stronie firmy, o tu jest bardzo
dużo przepisów- no i nie mogłam ich tak pominąć ;).  Poniżej recenzja kilku z produktów. A niebawem nowe przepisy na blogu!




W składzie: płatki owsiane, mleko w proszku, cukier, owoce i aromat.
Wartość odżywcza 100g produktu:
Wartość energetyczna 386 kcal
1625 kJ
Białko 11,5 g
Węglowodany 64 g
Tłuszcze 7,2 g
Błonnik 9,4 g

Bałam się, że z racji cukru, owsianka będzie za słodka, ale kwaskowata żurawina dobrze kontrastowała ze słodkimi płatkami. Małe (ładne!!!) opakowanie można zabrać ze sobą wszędzie- do pracy, na wakacje, itd. W 3 minuty możemy mieć smaczną, zdrową przekąskę bez potrzeby dźwigania większej ilości produktów. Myślę, że to raczej przekąska, niż śniadanie, bo ja się nią nie najadłam ;).

Wartość odżywcza 100g produktu:
Wartość energetyczna 378 kcal
1595 kJ
Białko 11,9 g
Węglowodany 63 g
Tłuszcze 7,2 g


To właśnie jeden z moich ulubionych produktów Kupca. Uwielbiam to, że nie muszę gotować płatków- bo wystarczy zalać je ciepłym mlekiem. Nie tracę czasu (również na mycie garnka oklejonego płatkami ;)), a jem pożywne śniadanie. Płatki są pyszne, sycące i w moim domu muszą być zawsze! Dziś jadłam z jabłkami, rodzynkami i cynamonem.




Wartość odżywcza 100g produktu:
Wartość energetyczna 352kcal
1495kJ
Białko 7,7g
Węglowodany 75g
Tłuszcze 2,4g


Zwykle jem ryż parboiled "niepełnoziarnisty" ;). Dobrze było spróbować czegoś innego. Ziarna tego ryżu są nieprzetworzone- dzięki temu ryż jest zdrowszy. Jest sypki, ziarna się nie sklejają. Smakował mi, choć zdecydowanie różni się od ryżu przetworzonego. Bardzo zdziwił mnie czas gotowania podany na opakowaniu- 10 minut. Jeszcze bardziej zdziwił mnie fakt, że naprawdę jest gotowy po tak krótkim czasie :). To ogromny plus!























.
Wafle ryżowe wieloziarniste SLIM



Lubię wafle ryżowe. Najbardziej zwykłe, z solą. Nie jadam ich w zastępstwie pieczywa- raczej jako przekąskę, coś do pochrupania. Wafle są wypiekane z ziaren brązowego ryżu, a wieloziarniste SLIM dodatkowo wzbogacone są ziarnami kaszy, kukurydzy i sezamu. Są mniej kaloryczne. I smakują mi bardziej niż te naturalne :). Chyba dlatego, że są cieńsze i przez to bardziej chrupiące :). Muszę powiedzieć, że nie tylko smak wafli przypadł mi do gustu, ale i... opakowanie. Jestem estetką, więc zwracam uwagę także na takie rzeczy. Można jeść same, na słodko, lub słono. Ja jadłam z pastami (które już jutro na blogu) i z twarożkiem (zdjęcie niżej)






Połowa testowania za mną. Niedługo pojawi się druga część recenzji, a już jutro przepisy na coś dobrego i... wegetariańskiego :). Do napisania!



Buziaki, Madeleine.

















2 komentarze:

  1. Kupiec ma bardzo fajne produkty. Ja dziś kupiłam kaszkę kukurydzianą - dla najmłodszego konsumenta. Sprawdzona jakość, to na pewno ich zaleta.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...